Selepas mengalami episod gagal dalam percintaan sejak 6 bulan lalu, pelakon dan pengacara jelita, Marsha Milan Londoh akui dirinya kini sudah mula menemui pengganti baru yang sesuai untuk mengisi ruang di hatinya.
Marsha Milan Londoh atau Marsha yang sudah pun putus cinta sebanyak 3 kali berkata, dia kini harus meneruskan kehidupannya dengan menerima seseorang lelaki yang sedang cuba mendekatinya sejak beberapa minggu lalu.

“Sebenarnya saya tak mahu lagi cerita mengenai kisah silam cinta saya yang sudah pun tidak kesampaian di tengah jalan itu dan punca kami putus pun agak sensitif untuk didedahkan.
“Walau bagaimana pun saya gembira dengan kehidupan sekarang kerana saya kini sudah berjumpa dengan seseorang tetapi kami dalam proses untuk mengenali hati budi masing-masing.
“Dia orang biasa sahaja dan saya berjumpa dengannya pun selepas diperkenalkan oleh kawan saya sendiri ketika kami keluar minum bersama,” katanya ketika majlis rumah terbuka Indigital Sdn Bhd dan Cube Film di Pusat Komuniti Bukit Bandaraya, Bangsar, malam semalam.
Dalam pada itu, pengacara Propaganza ini akui hatinya kini masih terluka selepas episod cintanya bersama seorang usahawan tidak menjadi, namun dia memberitahu kehidupannya harus diteruskan dan dia juga harus belajar untuk menerima orang baru dalam hidupnya.


“Sebenarnya hati saya ini masih lagi terluka tetapi apa-apa pun hidup ini perlu diteruksan dan tidak mahu melayani jiwa yang sedang kacau ini. Saya cuba untuk menerima dan berkenalan dengan orang baru. Bagi saya dia seorang yang sangat ringkas dan sederhana sahaja tetai tak tahu bagaimana hati saya terbuka untuk mengenalinya.
“Lagipun saya tidak boleh terlalu lama bersendirian kerana saya seorang yang manja dan sukakan perhatian. Tetapi ia tidak bermakna saya tidak boleh hidup tanpa lelaki,” tegasnya.
Marsha yang bergandingan dengan Reza Mohamed dalam program hiburan, Propaganza yang disiarkan di Astro Ria itu bakal menemui penonton dalam musim kedua program tersebut mulai minggu hadapan.
-www.murai.com.my-

Posting Komentar

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top