Semoga Dia Terus Tabah Sampai Masanya - Wawa Zainal | Nampaknya baik Aeril Zafrel mahupun Wawa Zainal, mereka lebih gemar untuk memberikan jawapan balas menerusi laman Twitter masing-masing daripada tampil kepada pihak media untuk menjelaskan kemelut ‘perkahwinan’ mereka yang kini sedang hangat diperkatakan ramai.

Wawa menulis di laman Twitternya mengharapkan Aeril terus tabah kerana sememangnya dari dulu lagi ada pihak yang cuba menjatuhkan aktor tersebut.

“Saya kenal Aeril Zafrel dan orang-orang yang memang dari dulu mahu saya membenci pada dia dan memang ada niat menjatuhkannya. Semoga dia terus tabah sampai masanya”.


Malah Wawa juga memberikan gambaran bahawa segala persoalan berhubung isu ini akan terjawab dalam masa terdekat.

“Terima kasih kepada semua yang mendoakan kebahagiaan saya dan dia. Semua persoalan kalian akan terjawab dalam masa terdekat,” katanya lagi.-mynewshub

Posting Komentar

  1. Agak2 bole x wawa zainal ni jgn kejap pakai tudung kejap x pakai tudung...cuba la tetapkan pendirian tu..perbuatan awak tu mempersendakan agama tau x? lepas tu, kalu da kahwin beritahu aje lah..kenapa perlu sorok2 pekara yg baik..menambahkan dosa org lain dgn membicarakan hal awak..glamer sgt ke?

    BalasHapus
  2. rencah & asam garam kehidupan celebrity, segalanya akan menjadi bahan perhatian... setelah anda menjadi celebrity maka anda mahu atau tidak kisah kehidupan & peribadi akan menjadi bahan tatapan umum, gossip adalah permainan dalam dunia seni ini, maka berhati2 dgnnya kerana ada gossip yg mampu menaikkan anda malah ada juga yg akan membunuh career anda. jd sekiranya timbul persoalan spt ini, maka anda sebaiknya tampil ke depan memberi kenyataan balas, sekiranya anda masih berteka-teki ia akan sedikit sebanyak akan menjejaskan perjalanan career anda yg telah anda bina, fikir2kan...

    BalasHapus
  3. semoga tabah menghadapi segala dugaan ye...

    BalasHapus

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top