Rihanna Dihalau Depan Masjid Abu Dhabi (12 GAMBAR) | Penyanyi terkenal dunia, Rihanna sekali lagi berdepan kontroversi apabila diarah meninggalkan perkarangan Masjid Besar Sheikh Zayed yang terletak di Abu Dhabi selepas mengadakan fotografi yang dianggap tidak menghormati tempat suci bagi umat Islam itu.

Walaupun mengenakan pakai sopan sepanjang fotografi itu dijalankan, kehadirannya mengundang rasa kurang senang pihak berkuasa memandangkan reputasi penyanyi itu yang dikenali dengan imej seksi.

Sebelum ini, kehadiran Rihanna di Abu Dhabi adalah untuk persembahan konsert jelajah dunianya sempena pelancaran album terbaru, 'Unapologetic'. -mediahiburan

Lagi 11 gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya












Posting Komentar

  1. Saya rasa pakaian yg ketat spt itu tidak boleh kita katakan berpakaian sopan.

    BalasHapus
  2. Apa motif dia nak amk gambar depan masjid?? Mcm xde tempat lain pulak..

    BalasHapus
  3. mmg patut lah kne halau . tgok lah cara dye posing plak .

    BalasHapus
  4. What the hell is wrong with her ?? She not supposed to be there .. dont be rude , bitch ..

    BalasHapus
  5. depan masjid..bkn dlm masjid pn.

    BalasHapus
  6. klao lawa xpe jgk..hahaha

    BalasHapus
  7. Macam super impose jea.. Mungkin diorang nk ckp orang Islam ni kurang ajar kot..

    BalasHapus
  8. rantai yg dia pakai tu kalau pandang sepintas lalu mcm cross je...........

    BalasHapus
  9. memang ptut kene halau kalau datang nak posing sebek tak payah kalau nak beljar agama islam tak pelah jugak

    BalasHapus
  10. Padan la kena halao...nk posing kat dpn masjid pas tue di jdi kan gambar hiasan album rihana...ntah2 kandungan lagu2 dlm album dya kelak berunsul kn lucah.....

    BalasHapus
  11. Sekurang-kurangnya dia takdelah pakai macam kebanyakan kat negara kita nie, depan Masjid tak pakai tudung pun. Dia? Kira okay la kan? Pose? Dah depa mana nak tau Masjid nie nak kena sopan-sopan. Just tell the truth.

    BalasHapus

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top