Princezs Nina Tawar P**** Dara Untuk Dipegang? | Kes mencari publisti murahan di oleh individu tertentu laman Facebook bukanlah sesuatu yang baru sebenarnya, malah sudah beberapa kali tersebar dan dihentam hebat oleh orang ramai.

Sebelum ini, nama Damia Izara menjadi popular gara-gara statusnya yang menyatakan bahawa dia akan berbogel jika Barisan Nasional menang di Kuala Besut tersebar.

Bukan gadis ini sahaja yang pernah berjanji pelik sebegini, tetapi juga Johari Pain yang pernah menulis di laman sosial tersebut dengan ayat:

“Gua berani kerat ‘anu’ laa kalau Pandelela menang pingat malam nih..”

Nampaknya kecaman hebat daripada orang ramai belum cukup untuk membuatkan seorang gadis yang dikenali sebagai ‘Princezs Nina’ untuk tidak melakukan perkara yang sama.

Melalui gambar ‘printscreen’ yang tersebar baru-baru ini, dia dengan selambanya memuat naik status yang berbunyi:

“Bodoh betul fan Sarawak ni. Memang betul i ada janji yang i akan kasi jantan-jantan Sarawak pegang tetek i kalau Sarawak menang lawan sime darby. Tapi bukanlah i cakap menang 3-1, tapi 5-0. Apalah bodoh sangat korang ni? Gersang sangat ke sampai tak sabar nak pegang tetek i? Ni i janji lagi, kalau Sarawak boleh menang 5-0 lawan pahang di pahang, i sanggup tidur dengan mana-mana jantan sarawak. Hahaha…  ”

Hai, bukan main sedap mulut tu!

Dik, kalau awak ‘offer’ macam tu, bukan setakat jantan-jantan yang nak tau, buaya di sungai pun sedia nak mambaham kalau sudah murah sangat diri tu!

Bagaimanapun, pencarian di laman Facebook tidak berjaya menemukan akaun Princezs Nina ini, mungkin sudah tidak diaktifkan lagi.

Apapun, kami yakin tindakan sebegini hanya semata-mata mahukan perhatian ramai.

Bak kata orang Sarawak, “mintak puji”. Ada baiknya jangan dilayan.-mynewshub

Posting Komentar

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top