Sengketa Antara Farid Dan Mertuanya Bakal Berakhir?AKTOR Farid Kamil, mengakui masih belum membawa isterinya, Diana Danielle dan anaknya yang kini sudah berusia dua bulan berjumpa dengan ibu mertuanya biarpun keduanya sudah berada di Malaysia beberapa hari sebelum Aidilfitri lalu.

Umum sudah mengetahui hubungan Farid dan mertuanya, Norsiah Ramli, kurang baik sehingga kisah persengketaan mereka dihidu media. Malah sehingga hari ini, masih belum ada tanda menunjukkan mereka sudah berdamai.

Bagaimanapun Farid ketika ditemui kelmarin, mengakui kemungkinan akan menjemput mertuanya menghadiri majlis akikah dan khatam Al-Quran yang diadakan khas sempena menyambut kelahiran anak sulungnya itu.

"Insya-Allah saya akan jemput dia (mertua) datang ke majlis kami nanti," ujar Farid.

Namun begitu, Farid tetap enggan mengulas lanjut mengenai hubungannya dengan mertuanya itu.

Berbalik mengenai majlis akikah untuk anaknya itu, dia berkata, syarikat pengurusannya, Metrowealth Production (MIG) ada memaklumkan bahawa Astro berniat menjadi penaja bagi majlis berkenaan.

Katanya, ia sekali gus akan memberi peluang kepada semua melihat wajah dan mengetahui nama anaknya itu kelak.

"Nama dia Muhammad tetapi Muhammad apa dan bagaimana ejaannya akan dimaklumkan kelak. Saya bukan hendak terlampau eksklusif atau sengaja berbuat begini.

"Tetapi Astro sudah menyampaikan hasrat mereka kepada kami dan perbincangan bersama MIG masih dilakukan," ujarnya.

Bagaimanapun, dia bertegas bahawa niatnya bukan menjual anak atau mendapat keuntungan mudah, tetapi semata-mata  mahu berlaku adil kepada semua.

Puji isteri

Teruja bergelar bapa, pelakon Remp-it ini turut memuji isterinya, Diana yang begitu pandai menguruskan anak mereka. Malah kata Farid, dia sangat bertuah kerana dapat memperisterikan aktres jelita itu.

"Diana kini berada di rumah ibu saya di Alor Setar, Kedah. Kami pulang dari Australia sejak beberapa hari sebelum Aidilfitri.

"Walaupun masih menjalani pantang, tetapi dia sangat rajin menjaga dan menguruskan anak. Malah dia yang selalu berjaga setiap malam," kata Farid yang tidak menghalang Diana untuk kembali aktif dalam bidang seni selepas ini.-sinar harian

Posting Komentar

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top