“Saya sudah serahkan kes ini kepada polis dan atas nasihat peguam, saya tidak boleh buat apa-apa komen”.

Itu merupakan kenyataan pertama yang dikeluarkan oleh isteri pemain bola sepak Nor Shahrul Idlan Talaha, Siti Aisya Adam menerusi Harian Metro yang dikatakan bersikap kurang ajar dan biadap terhadap pengawal keselamatan yang menjalankan tugasnya di Lapangan Terbang Subang Skypark, baru-baru ini.

Selain mengeluarkan perkataan seperti “pak cik bodoh” dan “jantan dayus”, Aisya juga difahamkan telah menendang di celah kelangkang pengawal yang dikenali sebagai Azman Mohd Nayan itu.

Sehingga kini, rakaman video berdurasi 55 saat itu ditonton hampir 260,000 pelayar Internet di laman YouTube, selain menjadi topik hangat di laman sosial facebook (FB), malah ada pihak yang turut membuat video parodi (meniru secara mengejek) isteri Mat Yo.

Ketika ditanya kepada Siti Aisya, sama ada dia memuat naik rakaman video pertengkaran itu ke Internet, dia enggan mengakui atau menafikannya.-mynewshub

Posting Komentar

  1. harus menghormati org lain...biar krg mkn jgn kurang ajaq..sang suami tuttt......

    BalasHapus
  2. Laki mcm gampang... Tgk jer bini marah org tua

    BalasHapus
  3. aah tak tau......aah tak tau......... aah tak tau
    terlajak perahu boleh diundur ......terlajak perbuatan inilah balasan.....

    BalasHapus
  4. Ambek ko.. Dok suke susun bangang dlm mangkuk tingkat.. Otak simpan kat lutut... Kurang ajar.. Memalukan mak bapak jew..

    BalasHapus
  5. Apa susah2...dah tau diri tu mcmana, ckp punya lah biadap, dengan org tua pulak tu....cuba cek diri, insaf dan mohon maaf kat pakcik tu...merendah lah diri, mngkin org lain dpt terima kalau kita ikhlas....video tu tak kira lah sapa upload tapi sikap kurang ajar tu cukup jelas..

    BalasHapus
  6. Pompuan tu tak layak menjadi anak bagi seorang manusia yg dipanggil ayah jika itu sikap nya terhadap seorg lelaki yg lebih berumur dgn tahap biadap begitu, pompuan itu tidak layak bergelar ibu kerna sikap begitu mngkin diwarisi kpd anak nya nanti, pompuan itu tidak layak menjadi isteri kerna sikap hiadap nya memalu dan menjatuhkan harga diri dan maruah dirinya dan suami tetapi yg jantan itu layak di gelar bacul dan dayus jika menbenarkan pompuan yg digelar isteri nya itu bersikap terlalu biadap terhadap seorg manusia lain yg sudah berusia dan hanya menjalankan tugasnya, dan jantan bergelar suami itu hanya membodohkan diri mcm patong......malu2. Hilang rasa kagum, minat dan bangga terhadap jantan bernama Mat Yo...l

    BalasHapus
  7. Itu bkan pmpuan itu singa betina yg gila meroyan nk sngt cari prhatian murahan.,.kahkahkah.malunya malunya malunya.

    BalasHapus

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top