Gambar hiasan

Isteriku Berzina Dengan Ayahku SendiriALOR SETAR: “Saya melihat sendiri isteri saya dan ayah berpelukan masuk ke dalam sebuah kondominium. Ketika itu, lidah saya kelu dan tidak dapat digambarkan remuknya perasaan saya.“Tak sangka ayah melakukan perkara terkutuk dengan menjalinkan hubungan dengan isteri saya,” keluh seorang lelaki selepas membongkar perlakuan jijik dua individu yang amat disayanginya.Suami itu yang mahu dikenali sebagai Azmir, 30, berkata, amat sukar untuk dia menerima kenyataan pahit itu, namun itu hakikatnya biarpun tidak pernah terlintas di fikirannya perkara sedemikian boleh berlaku.“Perkara ini sudah terbukti benar. Bukan saja saya melihat sendiri kecurangan mereka berdua, malah isteri saya juga turut membuat pengakuan,” katanya.

Azmir berkata, dia tidak menyangka isterinya yang dinamakannya sebagai Zura, 25, dan bersikap lemah-lembut itu curang, malah melakukan perbuatan keji bersama ayahnya sendiri yang berusia 50-an.Saya akui, memang saya ada hubungan sulit dengan ayah mentua,” kata Zura, 25, isteri Azmir, 30, ketika ditemui Harian Metro, di sini, sebelum memberi penjelasan bagaimana hubungan ‘Keluarga 69’ itu boleh berlaku.Menurutnya, dia mengenali ayah mentuanya sejak menuntut di universiti pada 2009, malah mereka pernah terlanjur lebih 10 kali, biarpun dia tahu lelaki itu sudah berkeluarga.

Malah, kata Zura, hasil perhubungan intim itu, sepanjang pengajiannya di universiti, semua perbelanjaan termasuk kos sara diri ditanggung lelaki terbabit mengakibatkan dia berasa terhutang budi.“Pada mulanya, hubungan kami sekadar sebagai seorang anak dan ayah, namun semuanya berubah apabila bibit cinta mula berputik.

“Saya bukan berasal daripada keluarga senang. Ibu bapa saya menanggung adik-adik lain yang masih bersekolah, jadi perbelanjaan di universiti agak terhad. Pernah satu ketika saya terlintas untuk menamatkan pengajian akibat tekanan kewangan yang sangat hebat,” katanya.

Zura berkata, tanpa dirancang dia berkenalan dengan Azmir yang mempunyai keperibadian lelaki diidamkan tanpa mengetahui lelaki itu anak ‘kekasih gelap’nya.“Pada mulanya saya mahu memutuskan hubungan dengan Azmir, namun ayahnya yang juga kekasih gelap saya membantah. Katanya, biar hubungan saya dengannya terus menjadi rahsia berikutan dia sudah berkeluarga.

“Malah, ketika itu, ayah mentua saya secara tidak langsung menggalakkan saya berkahwin dengan anaknya kerana dengan cara itu kami berdua dapat lebih sering bertemu,” katanya.

Posting Komentar

  1. waaa. dunia akhir zaman.

    BalasHapus
  2. Padan lah untuk hidup setakat di atas muka bumi sahaja, yang anak ini cuma menyesal tak sudah. Beliau masih ada alam akhirat tetapi jauhkanlah dari kejadian itu lupakan hal keluarga dan maruah diri. Takdir telah tentukan begitu,asingkan diri anda dari kaitan mereka.( perempuan ini Allah anugerahkan kepadanya kejar DUNIA, tahu org susah pun masih ingin melonjak tinggi dan akhirnya bergelomang dengan perkara DOSA jika dia jadi ketua pejabat pun semua anak buahnya akan rosak bermaksiat) inilah jika kayaraya bukan sempurna dia jadi manusia sebenar.

    BalasHapus
  3. susahlah jika brgini terus-terusan ubahkanlah
    lebih baik berubah..lebih banyak kelebihan dripada keburukan

    BalasHapus
  4. dunia,dunia,dunia...
    apa nak jadi dunia sekarang...

    BalasHapus
  5. Kesian suami sendiri. Sepatutnya bersyukurlah dan bertaubatlah setelah dikurniakan suami yang baik dan dapat menerima diri seadanya. Kadang manusia tak pernah bersyukur..

    BalasHapus
  6. Kesian suami sendiri. Sepatutnya bersyukur dan bertaubat dikurniakan suami yang baik dan dapat menerima diri seadanya. Kadang manusia tak pandai bersyukur..

    BalasHapus
  7. dunia akhir zaman...

    BalasHapus
  8. eloklah cerai cepat2...biar luncai terjun dengan labu2nya...moga Allah ampunkan dosa kita semua..

    BalasHapus
  9. x tau nak ckp ape dh...

    BalasHapus
  10. si ayah tuh yg jahat..siap suh pmpuan tuh kawen dgn ank dia supaya mudah nk bertemu..pmpuan tuh pon bodoh jugak..ikut lak ckp laki miang tuh..betul2 dunia akhir zaman..

    BalasHapus
  11. azmir, kl dah mcm ni kau memang layak menceraikan isteri kau. tak yah ler bersedih...cari jer isteri yang lain.

    BalasHapus
  12. suami patut lebih mengenali isteri..yg dah berlaku jadikan lah iktibar...
    terjadi tanpa kita sedari,mungkin dari kelalaian kita sendiri..
    berbanyak kan bersabar...

    BalasHapus
  13. Baginilah apabila nafsu dan syaitan telah menguasai diri , dah tak kenal haram halal..tak takut hukuman Allah, bertaubatlah...sertamerta sementara ada nyawa.

    BalasHapus
  14. Apa nak dikata pun xtau.... Apa pun xbleh fikir

    BalasHapus
  15. jika msh syngkn isteri bertaubtlh sgr dn brpndh ke rumah lain !

    BalasHapus

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top