Jangan Tiru Gaya Hidup Gadis Yang Nak Sangat Kurus Ini (11 GAMBAR) | Si gadis, Valeria Levitin ini ingin menjadi seorang model sejak dari usia yang muda. Tetapi dengan tubuh badannya yang agak besar, dia mungkin tak mempunyai peluang yang cerah. Jadi dia bernekad untuk kuruskan badannya sehingga satu tubuh yang mungkin bakal menakutkan anda juga. Jadi jangan tiru ye gadis-gadis di luar sama. Kini pada usia mencecah 39 tahun, beratnya cuma 25kg.

Gambar 1 - 4 adalah ketika dia masih dalam keadaan sihat. Seterusnya gambar terkininya yang kurus.













Posting Komentar

  1. hahahhaahahah macam tiang telefon berjalan

    BalasHapus
  2. aik mcm ner dia bleh kurus segini pelikkk.....

    BalasHapus
  3. Kencing ke pe nie?
    HAHAHAHA

    BalasHapus
  4. dia ni mengalami eating disoder, dimana dia telah mengalami satu penyakit dinamakan enaroxia nervosa, punca jadinya penyakit ni apabila menjalankan diet yang tidak seimbang, ia kan menyebabkan pesakit akan memuntahkan makann yang telah dimakan dengan menjolok anak tekak.(agak mengelikan)agak sukar nak terangkan bab dia ada istilah yang sukar nak jelaskan, so secara ringkasnya penyakit ini membunuh sel dan akhirnya pesakit mati. satu lagi penyakit yang lebih kurang sama, iaitu bulimia nervosa.pesakit ini akan maka dengan banyak, dan akan bersenam dengan luar biasa serta kadang2 memuntahkan juga makananya.

    BalasHapus
  5. mcm xpcye je ade org mcm ni

    BalasHapus
  6. Nasib baik terbace artikel ni...sy mengalami bende yg sama..lepas mkn akan muntah..dulu sy dengan sendirinye menjolok anak tekak sehingga muntah..sampai dah tak boleh nk tahan..lepas mkn mesti akan rase nk muntah..mmg kurus sy di buatnye.. dari berat badan 60kg turun ke 45kg..Tapi sekarang Alhamdulillah , benda tu dah tak terjadi lagi ats nasihat kawan2..(ni kes nk kurus dgn mudah,akhirnya diri sendiri yg susah) Pengalaman yg saye lalui memberi kesedaran pade diri sy..

    BalasHapus
  7. Xboleh nk btp ke?pe ssh..mkn je..pstu tgk cermin.hehe...mst blh sht

    BalasHapus
  8. sye mmpunyai berat bdn 33kg diusia 21thn..ttapi sye tidak mempunyai masalah anaroksia..sye telah brjumpe doktor..tp ttap xde respon...sye normal cm org lain.mkn mcm bese.xde nk muntahkn mknan balik..tp berat sye ttap gak x naik...sye pon pelik la..sye cme nk bmi yg seimbang je...

    BalasHapus
  9. terkejut bila tengok bende tu mule mule

    BalasHapus
  10. takot nye owg tgk

    BalasHapus
  11. ni la akibat tak bersyukur dgn apa yg telah di kurniakan Yang MAHA ESA...

    BalasHapus
  12. hahhaha jgn terpedaya dgn khabar angin nie..
    pasal wanita nie ade keluar dlm astro dlu ripley believed or not...aq ade tgk..
    die mengalami 1 penyakit ganjil.badan beliau membakar terlalu banyak calori
    smpai die mkn sebesen pon xckup tuk maintain bdn die
    ..sbb tu bdn die cmnie..

    BalasHapus
  13. dah cuba pil tambah berat badan? vit b.. berminat pm www.facebook.com/MaixaraCSentialSS

    BalasHapus
  14. Tgok pun x stim..

    BalasHapus
  15. Ade yg sempat promote brg jualan...huhu...
    Pd yg berat 33kg tu, jgn rsau..nnti da kwin, da beranak, msti berat naik..cm sy...dlu 38kg, lpas branak 1, naik 50kg, pastu trun skrg 45kg...ok la dgn sy yg tk brpe nk tggi ni..msh dlm bmi yg seimbang...hihi

    BalasHapus
  16. nie lah yang dinamakan cacat kekal..

    BalasHapus
  17. kalau langgar ni.. boleh hancur jdi debu tulangnye.. masyaAllah..

    BalasHapus
  18. sy 71 kg tinggi 166 . 19 yr old haha

    BalasHapus
  19. pesal berat sangat ko yg atas...btw ak tinggi 177cm dan berat 68kg...badan yang seimbang...share berat n tinggi anda...xyah tipu2..hehe

    BalasHapus
  20. aku tinggi 149 berat 53 rilex jer.

    BalasHapus
  21. Huh bole ditiup angin nih..

    BalasHapus
  22. Bg yg xtau ni la die ANOREXIA NERVOSA (eating disorder)

    BalasHapus
  23. gilerr ah..kurus sampai mcm tu

    BalasHapus
  24. tak bersyukur langsung dengan nikmat yg dia telah dapat.

    BalasHapus
  25. tak baik kutuk2 atau mempermainkan keadaan dia camni...kesian ....rasanya dia pun tak nak jadi kurus sgt cam ni...

    BalasHapus
  26. aku umo 22.berat 39 kg tinggi 157..ramai org komplen sbb kurus sgt. org lain gemok x bising pulak. jumpa doc pun x da apa..sihat je..sabar jela.

    BalasHapus

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top