London: Pengurus sementara Chelsea, Rafael Benitez meluahkan rasa berangnya terhadap pemain kelab itu dengan mendakwa mereka tidak memiliki sifat kepimpinan, keyakinan dan karektor.

Kemarahan Benitez itu berpunca daripada kekalahan 3-1 Chelsea kepada West Ham, Sabtu lalu dan ia memaksanya mahu menggunakan segera dua pemain tonggak yang cedera, John Terry dan Frank Lampard.

Sesuatu yang normal apabila tewas, kamu akan berasa kurang gembira. Tapi saya lebih kepada marah. Kami gagal menyaingi permainan fizikal pasukan lawan, hantaran jauh, bola susulan serta sepakan sudut.


[DASYAT!!] [VIDEO]Remaja ini mengaku tidur dengan 300 orang lelaki,buat seks dikatil ibunya

[GILA!!]Warren beatty pernah tidur dengan 12,000 orang wanita
Kami bagi lawan terlalu banyak pilihan untuk bermain permainan mereka dan kami pula tidak begitu selesa dalam penguasaan bola. Kami sepatutnya mempamerkan kualiti dan karektor tetapi itu tidak berlaku.

Karektor dan kepimpinan sentiasa perlu dalam pasukan. Ia ternyata dimiliki ketika Chelsea dibimbing Jose Mourinho tetapi itu semua nampak cukup berbeza kini, kata Benitez.

Chelsea berdepan dua perlawanan penting minggu ini iaitu berdepan kelab Denmark, Nordsjaelland pada aksi terakhir peringkat kumpulan Liga Juara-Juara, awal pagi Khamis ini sebelum bertemu pula Sunderland pada aksi Liga Perdana Inggeris, Sabtu ini.-agensi

Posting Komentar

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top