Wanita sudah biasa dengan sikapnya yang pemalu, jadi mereka jarang mengutarakan secara terus keinginan mereka untuk mengadakan hubungan seks. Sebagai suami, anda perlu pandai baca isyarat yang isteri anda beri ini supaya anda dapat kemahuan seks isteri anda. Berikut adalah lima petanda isteri anda mahukan hubungan seks.

Petanda pertama : Melihat anda seperti mengharapkan sesuatu

Apabila isteri anda melihat anda seperti mengharapkan sesuatu, dia inginkan belaian anda. Anda boleh lihat dari pandangan matanya seperti mengharapkan anda untuk ajak dia untuk bergurau senda. Pada ketika itu, dia akan mula bermanja dengan anda melalui sentuhan fizikal.

Petanda kedua : Anda boleh rasa aura dari diri isteri anda

Apabila isteri anda inginkan seks, ada satu aura dari badannya yang akan beri isyarat kepada anda. Apabila dia rapat dengan diri anda, anda akan rasa terangsang. Jika anda rasa aura ini, isteri anda perlukan seks. Kenyataanya, ia nampak pelik bila disebut berkaitan aura, tetapi ia memang nyata kerana ada tenaga yang dihasilkan apabila mula terangsang. Sebagai bukti secara nyata, organ seks lelaki akan menegak apabila terangsang atau bernafsu begitu juga sebaliknya untuk isteri anda.

Petanda ketiga : Dia memulakan

Apabila dia mula menyentuh dan mencium diri anda, itu menunjukkan dia memang inginkan seks dan mahu anda segera bertindak. Ada sesetengah situasi, isteri akan lebih bertindak pantas dengan merangsang suami secara sentuhan fizikal seperti mengenggam zakar. Pada ketika ini, gelora keinginannya memang nyata. Dia perlukan si suami melakukanya dengan kadar segera.

Petanda keempat : Dia menggoda anda

Anda dapat lihat isteri anda seakan – akan menggoda anda dengan senyuman dan keseksian tubuh badannya. Jika anda dapat rasakan godaan dari isteri anda, itu petanda dia inginkan hubungan seks. Sesetengah isteri lebih suka memakai pakaian seksi bagi meraih perhatiannya seperti memakai lingerie yang pasti tampak seksi. Sekaligus memberikan si suami ransangan secara visual yang mana memberikan simbol hubungan seks harus berlaku.

Petandan kelima : Dia mula memasuki topik nakal

Apabila anda bersembang, dia mula bersembang topik lucah untuk merangsang anda. Isteri tidak akan bersembang perkara lucah melainkan dia inginkan seks. Pada dasarnya, wanita adalah sangat pemalu dan sukar untuk dibawa berbicara mengenai topik berbaur lucah, namun apabila si isteri memulakan topik itu, sebenarnya ia adalah mesej yang ingin disampaikan kepada si suami terhadap keinginanya melakukan seks. – Kuat Batin

sumber

Posting Komentar

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top