Rumah Mewah Siti Nurhaliza | Koleksi Gambar Rumah Banglo Mewah Siti Nurhaliza Di Empat Lokasi Yang Berbeza. Semua sudah maklum bahawa kekayaan Datuk Siti Nurhaliza Dan suaminya Datuk K membuatkan Siti mampu memiliki dan membeli hampir 4 buah rumah banglo di Malaysia. Jom lihat gambar rumah Siti Nurhaliza.


Rumah Siti Nurhaliza di Cameron Highland


Rumah asal Siti Nurhaliza di Pahang yang diubahsuai menjadi sebuah banglo mewah dan dihuni oleh ibunya ketika ini.



Rumah utama Datuk K dan Siti Nurhaliza yang terletak di kawasan penempatan elit di Bukit Antarabangsa. Rumah ini adalah antara kediaman termewah dikawasan tersebut dan boleh diumpamakan sebuah mahligai dan bukannya rumah biasa.




Rumah banglo Siti Nurhaliza di Cheras.



Posting Komentar

  1. Beruntungnya kerana mpunyai suami org kaya apa pun kami mngucapkan slamat bbahagia selalu serta selalulah menolong org yg kurang bkemampuan agar kberkatan hidup diberkati Allah aza wajalla

    BalasHapus
  2. siapa sangka dulu susah sekarang ni ha hasilnya..berkat usaha siti

    BalasHapus
  3. Ada desas desus dari penduduk TTDI yang Siti Nurhaliza juga baru membeli lagi sebuah rumah banglo di kediaman mewah itu.

    BalasHapus
  4. Dulu aku susah kini aku bahagia ... alhamdullilah syukur kepada khadrat illahi ..untuk Dato Siti and suami

    BalasHapus
  5. alhamdullilah wlpn Allah x beri dia rzki ank tp harta yg d beri bnyk2kanla bersedekah wl kaya mcmn pun ingat tu semua x bw ker sana...d tgglkan jgk...

    BalasHapus
  6. Perkara biasa bagi jutawan mempunyai banyak banglo.....oleh kerana Dato siti seorang selebriti ...sudah tentu tumpuan apa saja yg dilakukan di war warkan. Hatta dia membina masjid di kedah pun ramai yg tau...sbb dia seorang selebriti. Beliau semua dah ada ..tapi satu aje yg belum di makbulkan Allah taala?

    BalasHapus

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top