Christopher Federline, yang merupakan adik kepada bekas suami Britney Spears, Kevin Federline, baru-baru ini menyatakan dirinya sebagai bapa kandung kepada Sean Preston, iaitu anak sulung Britney yang baru mencecah umur 7 tahun.

Menurut beberapa sumber, Christopher dilaporkan menuduh Britney mengambil wang sebanyak AS $4,500 (RM 13,793) setelah mencuri kad kredit beliau.


Tindakan beliau untuk berkonfrontasi dengan penyanyi pop itu hanya mengakibatkan dirinya ditertawakan oleh Britney, yang mengugut untuk mendedahkan dirinya sebagai ayah kandung kepada Sean Preston, sekiranya beliau membuat sebarang laporan polis mengenai kecurian itu.

Bersama dengan pengakuan tersebut, Christopher turut dilaporkan telah memfailkan perintah halangan sementara terhadap penyanyi berusia 31 tahun itu. Aduan dibuat pada 18 Disember di sebuah mahkamah di Tampa, Florida, yang mana beliau menuduh Britney atas hal ugutan dan gangguan.

"Saya akui pernah meniduri Britney, dan saya juga adalah ayah kandung kepada Sean, tetapi semua orang tak perlulah tahu," kata beliau.

Britney berkahwin dengan Kevin Federline pada September 2004 dan bercerai pada 2006. Pada 2006 iaitu semasa perceraian difailkan Sean Preston berusia dua tahun dan adiknya Jayden James berusia dua bulan. Ini bermakna Kevin masih suami kepada Britney semasa hubungan Britney dengan Christopher berlaku.

Buat masa ini, Britney dan Kevin masih belum memberikan sebarang komen mengenai hal tersebut.




sumber

Posting Komentar

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top