Anak perempuan kepada penyanyi rock yang tidak asing lagi ini pernah dikritik berhubung gambar berbikini di sebuah pusat peranginan. Namun pada Malam Anugerah Blockbuster yang lalu pelakon berbakat ini sekali lagi mencipta kontroversi apabila muncul di permaidani merah dengan gaun hitam seksi.


Namun si empunya diri tetap yakin bergaya pada malam tersebut. Gaun hitam yang dikenakan oleh Nabila boleh dikatakan hampir menyerupai gaun hitam yang dikenakan oleh Angelina Jolie semasa Malam Anugerah Oscars 2012 yang juga turut menimbulkan kontroversi. Hebat artis kita, setanding dengan pelakon Hollywood gittew.
Walaupun dikritik, Nabila atau lebih dikenali sebagai Abil tampak tidak terganggu, sebaliknya berseloroh di Twitter yang gaun tersebut ditaja.
Apa nak dikata. 5 lagi gambar Nabila Huda di malam Anugerah Blockbuster dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar pada laman BuahMulut.






sumber

Posting Komentar

  1. Tiadakah ustaz-ustaz atau mana-mana pihak menegur akta pakaian artis-artis Malaysia ni terutamanya artis yang beragama islam ni..Malaysia kan negara islam..artis pulak kebanyakannya berpakaian seksi macam di Hollywood..sedihnya

    BalasHapus

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top