Pengawal Keselamatan Turut Ditendang Oleh Isteri Matyo? (2 GAMBAR) | Masih kisah isteri Mat Yo dan pengawal keselamatan.

Jika isteri Mat Yo mengeluarkan komen tentang kejadian di laman Facebook dengan mendakwa dirinya pihak teraniaya, seseorang yang mengaku sebagai isteri kepada saksi dari awal hingga akhir kejadian turut tampil memberikan komen.

Mengulas kepada kejadian yang dipercayai berlaku sebulan lalu dan diceritakan oleh suaminya, wanita ini menyatakan punca insiden adalah isteri Mat Yo meletakkan kereta di tempat yang salah di Lapangan Terbang Skypark, Subang.



Menurutnya pengawal keselamatan terbabit telah memberi peluang untuk parkir kereta di tempat berkenaan selama selama 10 minit tetapi selepas 15 minit berlalu, isteri Mat Yo masih tidak berganjak.

Ini membuatkan pertengkaran tercetus antara mereka dan berakhir dengan bahasa kasar malah isteri Mat Yo didakwa telah menendang pengawal keselamatan berkenaan kerana tidak dapat menahan geram.

Dikhabarkan, isteri Mat Yo mengeluarkan telefon bimbit dan mula merakam untuk menyaman pengawal keselamatan tersebut namun kejadian dikatakan turut dirakam oleh CCTV di tempat kejadian.

Apa pun, semoga segalanya berakhir secara baik dan jernih. Biasalah apabila tengah marah kadangkala kita kehilangan sabar dan tidak maksudkan apa yang dicakap atau dilakukan.

Apatah lagi, punca kejadian terlalu remeh dan boleh dibawa berbincang-mynewshub

Posting Komentar

  1. amboi pkaian. patut pon mat yo dayus kehkeh

    BalasHapus
  2. Kesian matyo..muka wife xda 'nur' lgsung..cahaya tu xda..make up bgai bajet cntik..tp hmpeh jgk aq tgk..muka xlawa tp akhlk ad xpe..ni dah la muka xlawa,akhlak pn buruk..ap y ko nk bggakan ?rsa duit bnyk? Last2 org akn usung ko k kbur..insafla..

    BalasHapus
  3. Mat Yo..ko cari la bini baru.biar ppuan ni merasa jadi janda.ko boleh cari byk g awek lain lagi elok perangai dari dia ni.Dah la x hormat org tua...drpd ko dilabel dayus kerana bini cam ni baik ko ambil label duda.gerenti laku la ko mat yo...dont worry...

    BalasHapus
  4. kalu aqu jumpa betina nih mmg naye ar kena sepak kuang hajor sgt..,mk dye x ajar ker hormat owg tue..,

    BalasHapus
  5. Tunduk je memang belanja pemandanganlah ...hum

    BalasHapus
  6. dah la muka x lawa..perangai buruk..bajet bgs la 2 konon..piraaahhhh...

    BalasHapus
  7. dah kena air sluar dalam dah mat yo tuuuui

    BalasHapus
  8. mmg bini dia ckp mt yo dayus per...cer tgk video tu betul2, first dia fokus camera kat may yo dlu, cakap dayus, pas tu baru dia fokus kat pakcik tu lak...

    BalasHapus
  9. Muka mcm mop lantai.. Lagak mcm puteri kayangan..booooooo

    BalasHapus
  10. seb baik pak guard ni penyabar, silap orang steering lock dah kena kat betina ni.

    BalasHapus
  11. Betina nie , bkn pompuan . Laki die dayus , xbleh nk tegur bini mulut cam babi , ckp ngan org tua mcm tu . Berlagak !

    BalasHapus
  12. seorang perempuan wajib menjaga maruah suaminya,Apa lagi maruah dirinya sendiri... ciri ciri seorang isteri tidak tergambar di wajahnya dan tuturkatanya... dalam kes ini perempuan ini tidak dibimbing aurat percakapannya kepada orang lain apa lagi yang di caci itu orang yang lebih tua darinyakan... malng lagi mencaci orang sewaktu bersama suaminya.. yang jadi musykilnya.. mana peranan seorang Suami itu???

    BalasHapus
  13. manusia bila terasa kaya sikit dah bongkak, takbur, riak...insaflah wahai manusia. kat dunia berlagak, takut nanti kat akhirat merangkak cari pak guard tu untuk minta maaf...merendah diri bukan bermakna kita bodoh...

    BalasHapus
  14. Pompuan yg tak sedar diri. Suami lagilah, tak pandai didik bini. Takut bini kot. Sik guna laki ya

    BalasHapus

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top