Pelajar tingkatan 2 Hamil Selepas Jadi Mangsa Kerakusan Pemandu


HULU SELANGOR - Bukan sekali dia jadi mangsa, tetapi remaja berusia 14 tahun itu dikatakan menjadi mangsa rog ol lelaki hidung belang sehingga dia disahkan hamil.

Tembelang lelaki yang bekerja sebagai pemandu di sebuah pusat kesihatan itu pecah setelah sekali lagi didapati merog ol remaja terbabit di sebuah stor di kawasan perindustrian di Hulu Yam pada 14 September lalu.

Menurut sumber, perbuatan terkutuk lelaki berusia 53 tahun itu terbongkar setelah bapa mangsa bersama penduduk kampung dan polis menyerbu stor simpanan peralatan jentera itu kira-kira jam 3.30 pagi hari tersebut.

Lelaki terbabit kini direman di Penjara Sungai Buloh dan sedang menjalani prosiding perbicaraan di mahkamah.

Beberapa sumber daripada penduduk kampung turut memberitahu, suspek yang sudah berumah tangga itu telah merog ol remaja terbabit kali pertama pada tahun 2012 dan berterusan tanpa diketahui ahli keluarganya.

Mangsa kini disahkan mengandung antara tiga atau lima bulan.

Malah, lebih mengejutkan apabila suspek didakwa pernah melakukan perbuatan sama terhadap ramai wanita.

Seorang penduduk kampung turut mengakui suspek pernah menunjukkan wajah-wajah wanita yang telah menjadi pemuas nafsunya.

“Seorang wanita yang menjadi mangsanya dan sarat mengandung pernah datang ke rumahnya menuntutnya bertanggungjawab tetapi malangnya dia dihalau begitu saja.

"Selain remaja, anak dara dan janda warga tempatan, dia juga pernah 'memerangkap' wanita warga asing,” kata sumber.

Menurut sumber sama, disebabkan sikap buruk suspek yang tidak disenangi rakan-rakan tempatnya bertugas, dia pernah beberapa kali dipindahkan bertugas di tempat berlainan.

Sinar Harian turut mendapat maklumat bahawa suspek juga merupakan pemimpin penting di peringkat bawah sebuah parti politik dan dikatakan masih memegang jawatan itu ketika ini.

Suspek turut menjadi pengerusi sebuah surau, memegang beberapa jawatan penting di peringkat kampung dan taman perumahan, menjaga peti undi parti dan pengerusi sebuah pertubuhan bukan kerajaan.-sinar harian

Posting Komentar

  1. OH please lah! menjadi pengerusi surau dan segala kepimpinan pun belum menjamin seseorang itu baik. Jika nafsu sendiri tak mampu nak dipimpin, moga dia cepat bertaubat dan diberi hihdayah Allah.

    BalasHapus
    Balasan
    1. Huhuuu ilmu hitam shiriq klu tk,tk ramai mangsa2 mendengar luahan suara beliau utk memuaskan nafsu semata2.....Subhanallah.........

      Hapus
  2. macam betul gejala sex sekarang nih baru ini ada satu video pelajar sekolah kena gangbang ramai dalam semak...korang nk tengok boleh datang blog aku tpi video aku dah edit la dan sensore semua

    BalasHapus
  3. Salah tetap salah xkisahla imam ke, jkk ke ketua kampung ke..dekai India perogol dihukum mati tapi kt Malaysia perogol siap duduk sembang kt kedai kopi..tu la Allah da siapkan hukum hudud xnak ikut siapa yg mempersoalkan keberkesanan hukum hudud automatik dia melawan hukum Allah...berani ke lawan Allah?

    BalasHapus
  4. Hummm. Ada juga semua gitu di hulu selangor

    BalasHapus
  5. Muhammad shaiful ketua cawangan ulu yam pun pernah merogol seorang gadis di batangkali dan dia juga kaki perempuan, taktik demikian untuk di selindungi dia menggunakan isteri nye serta kawan2 isteri nye untuk menutup kesalahan dan kelakuan nye yg buruk. Dan dia juga seorang samseng tukang tarik kereta. Serta menganiaya orang dengan tipu helah nya. Sila berhati2 terhadap orang ini.

    BalasHapus

  6. 1Malysia Tolak Fitnah

    BalasHapus
  7. Kalau benar Muhammad Shaiful tu perogol buat lah laporan polis. .. negara ada undang2... pemfitnah diatas telah dikesan nama nya Noraznida Norizol (fb : nora hyuna/mimi ct) beralamat bandar utama btgkali... sangkut report (####). FITNAH MEROSAK UMMAH. .. SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA.

    BalasHapus
  8. Memang benar muhammad shaiful tu pernah tukang tarik kereta dan kaki perempuan. Knp perlu berselindung. ?

    BalasHapus
  9. Semua orang kenal dia.Muhammad shaiful tu perosak anak gadis orgDan pandai putar belit.

    BalasHapus
  10. Bukan fitnah malah kenyataan yg benar tu.

    BalasHapus
  11. Ada juga dengar pasal Muhammad shaiful di batangkali.Pernah juga nampak dia dengan seorang perempuan.

    BalasHapus
  12. X elok name orang masuk gini.Muhammad shaiful mention name org begitu. Dan xperlu menyamar mengesan ngesan pula.Muhammad shaiful bin haji harun.

    BalasHapus
  13. Jaga jaga Muhammad shaiful licik dalam menipu.

    BalasHapus
  14. Orang yg berbuat dosa tidak akan lepas dari hukuman dunia.Pernah juga dengar tentang Muhammad Shaiful dan depan mata saya sendiri pernah nampak dia membawa seorang perempuan masuk hotel. Walopun jahat sekali pon kita jangan lah sampai x mengaku. Lepas tu niaya orang shj.

    BalasHapus
  15. Muhammad shaiful menipu orang ramai dan pernah menganiayai seorang perempuan sehingga melahirkan seorang anak di Damansara. Dan ada hubungan sulit.Ramai tahu di tu menipu duit orang.

    BalasHapus
  16. Muhammd shaiful ni pon ader lagi satu FB iatu Panglima Banyak

    BalasHapus
  17. Dengan satu klik je, anda akan dibayar RM0.15, semakin banyak klik anda dapat, semakin banyak komisyen.. tapi camne nyer??
    klik je x rugi pn..jom ramai2..
    Fast action, fast result :)
    http://iklansticky.com/hop.php?ref=yuliatimy

    BalasHapus
    Balasan
    1. sila hantar link ke mike652001@gmail.com

      Hapus
    2. sila hantar link ke mike652001@gmail.com

      Hapus
    3. sila hantar link ke mike652001@gmail.com

      Hapus
    4. sila hantar link ke mike652001@gmail.com

      Hapus

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top