Datuk Tawar RM30 Ribu Semalam Jadi Teman Makan MalamKUALA LUMPUR: Penyanyi dan pelakon Soo Wincci mendedahkan sikap buruk seorang VIP bergelar Datuk yang sanggup menawarkannya wang RM30,000 hanya untuk menjadi penemannya makan malam.

Wincci, 27, berkata, insiden itu berlaku beberapa tahun lalu ketika di awal kemunculannya sebagai artis yang benar-benar menakutkannya.

"Ketika di awal kemunculan, ada beberapa individu bergelar Datuk menawarkan saya wang untuk mengajak saya melakukan perkara yang tidak sepatutnya.

"Malah saya pernah didatangi seorang Datuk selepas mengadakan persembahan nyanyian yang sanggup menawarkan saya wang RM30,000 untuk ajak keluar makan," katanya.

Wincci ditemui pada majlis pelancaran klip video ‘single’ terbaharunya Musim Asmara di pusat karaoke Red Box di Sogo di sini pada Rabu.

Tambah bekas Miss World Malaysia 2008 itu, situasi yang sama turut berlaku di Taiwan, tempar dia melebarkan sayap seninya.

"Dekat Taiwan lagi teruk, macam-macam ragam orang kaya di sana menawar diri.

"Tetapi mujurlah saya bukan seorang yang mudah mempercayai orang. Bayangkan apa yang berlaku kemudian jika saya melibatkan dengan orang kaya yang mahu mengambil kesempatan.

“Mungkin kerjaya seni yang selama ini saya usahakan akan musnah begitu sahaja," ujarnya.

Wincci juga menyifatkan insiden seperti itu adalah sebahagian daripada rencah kehidupan glamor yang perlu dilalui.

Sementara itu, klip video Musim Asmara yang turut dibintangi penyanyi Akim Ahmad merupakan taruhan pertamanya apabila dia sanggup melabur sebanyak RM50,000 bagi menghasilkan karya itu.

Beritahu Wincci, dia memilih Akim sebagai model klip video tersebut memandangkan penyanyi itu menyerupai bekas kekasih lamanya.

"Mungkin orang akan tergelak bila saya cakap hal ini tetapi memang benar wajah Akim sama seperti bekas kekasih saya.

"Tetapi tidaklah sampai saya nak jatuh cinta dengannya kerana dia pun dah ada teman wanita," selorohnya.

Kata Wincci, klip tersebut akan disiarkan menerusi YouTube selain menyasarkan untuk memasuki program klip video popular MTV Asia.-mstar online

Posting Komentar

  1. wadduh! harga diri dirupiahkan ya ?? hem.. dunia gemerlap, setelaj gelap lalu terang kemudian warna-warni.

    BalasHapus

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top