Benarkah Farah AF Diisytihar Muflis?  | Berita ini admin perolehi dari laman hiburan rotikaya,yang menyatakan Farah Diana atau Farah AF Diisytihar muflis.Ikuti laporan penuh yang admin ambil dari sana.

Kalau benar apa yang di’katakan ramai ini, nampaknya kita ada dua selebriti yang diisytihar muflis dalam masa terdekat ini. Awal Ogos 2013 lalu vokalis kumpulan MOJO, Aweera mengaku yang dirinya berstatus muflis.

Seorang penggiat forum Cari mengirimkan sekeping gambar hari ini menunjukkan satu keratan notis di sebuah akhbar tempatan yang merujuk kepada individu dengan nama Farah Diana Binti Anuar, err .. diisytihar muflis?

Ini menimbulkan spekulasi yang individu di’maksudkan dalam notis itu adalah Farah AF kerana nama penuhnya sama dengan apa yang di’paparkan. Farah AF baru baru ini mencuri tumpuan para peminat hiburan dengan satu tuduhan yang kemudian beliau nafikan.



Seorang lagi penggiat forum Cari mendakwa alamat yang tertera paa notis itu merupakan alamat rumah ibu bapa Farah AF — adakah benar itu dirinya atau sekadar kebetulan individu lain dengan nama yang sama? Hmm.

Posting Komentar

  1. farah umo 30. dlm sokaba tu umo dia 28.

    BalasHapus
  2. Farah umo 28. Baya sy... jgn tegakkan benanbg yg basah

    BalasHapus

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top