Raja Azmi Sudah Jumpa Ibu Kepada Kekasihnya, Hafiz!

KUALA LUMPUR, 23 JAN 2013: Penerbit filem yang sentiasa diburu kontroversi, Raja Azmi Raja Sulaiman,53, mengakui sudah berjumpa dengan ibu kepada kekasihnya, Hafiz, 27, yang juga seorang gitaris.

Pengakuan itu dibuat sendiri oleh Raja Azmi ketika diwawancara portal murai.com.my.

"Ya, saya sudah pun berjumpa dengan ibu Hafiz pada hari Isnin lalu. Hafiz yang bawa saya berjumpa dengan dia. Sejak mula kami berkenalan, Hafiz sudah beritahu tentang saya pada ibu dia.

"Pada awalnya, saya fikir ibu Hafiz tidak akan menerima saya kerana jarak usia kami yang terlalu berbeza ini. Tapi, bila Hafiz beritahu bahawa ibunya tidak kisah dengan sesiapa pun pilihan dia, saya jadi lega," katanya kepada murai.com.my.

Menjelaskan tentang pertemuannya dengan ibu Hafiz, Raja Azmi berkata, dia sangat terharu apabila menerima layanan yang cukup baik daripada wanita itu.

"Ibu dia nampak gembira bila Hafiz datang membawa saya berjumpa dengan dia. Bagi saya, dia seorang yang wanita yang sangat bersikap terbuka dan seorang yang sangat sweet.


"Sebenarnya, waktu mula Hafiz bawa saya ke rumah dia, dia sangat risau. Katanya, rumah dia tidak seberapa. Hanya sekadar rumah papan saja. Sebenarnya saya tidak kisah macam mana pun rumah dia.

"Sebab bila saya tengok senyuman ibu dia yang sudah berusia hampir 70 tahun itu, saya rasa diri saya macam berada di syurga," katanya lagi.

Sebentar tadi, portal Murai tekah melaporkan secara eksklusif tentang pengakuan Raja Azmi bahawa dia kini sedang bercinta dengan lelaki yang hampir separuh usia daripadanya.

Pengakuan Raja Azmi itu yang cukup hot dibuat sebentar tadi setelah timbulnya gosip yang mengatakan bahawa dia kini sedang bercinta dengan lelaki muda berusia 27 tahun yang profesinya adalah seorang pemuzik.

Jelas Raja Azmi, gosip tersebut adalah benar dan dia kini memang sedang dilamun cinta dengan pemuda berkenaan dan menyifatkan Hafiz sebagai seorang jejaka yang sangat caring serta matang.

Raja Azmi turut memberitahu bahawa anak-anak dan keluarganya telah pun tahu serta merestui hubungannya dengan pemuzik itu.

Posting Komentar

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top