Pasti ramai yang menantikan berita terkini dari salah seorang pemain kita yang kini sedang diikat oleh kelab Portugal selain dari Nazmi faiz bukan?berita terbaru yang admin perolehi dari fanpage Laman Berita Bolasepak Malaysia & Dunia,mengeluarkan kenyataan bahawasanya pemain kelahiran Kelantan ini mendapat pujian dari jurulatih Atletico SC selepas menjadi perancang kepada gol ketiga .Beliau menambah lagi ada beberapa kualiti tersendiri seperti pantas dan cukup rajin membantu rakan sepasukan di segenap posisi walaupun bertindak sebagai pemain serangan.


Menjadi perancang kepada gol ketiga Atletico SC semasa menang 3-2 ke atas CF ESP Lagos Ahad lalu, Fakri Saarani mendapat pujian daripada ketua jurulatih, Eduardo Almeida.

"Pemain ini mempunyai potensi besar selepas apa yang saya perhatikan pada perlawanan ini dan saya yakin dia mempunyai masa depan yang cerah untuk menjadi pemain yang berjaya.

"Dia ada beberapa kualiti tersendiri seperti pantas dan cukup rajin membantu rakan sepasukan di segenap posisi walaupun bertindak sebagai pemain serangan," katanya.

"Masalah yang Fakri alami di sini ialah dia masih cuba mempelajari sistem bola sepak Eropah dan itu mungkin mengambil sedikit masa.

"Saya yakin lambat-laun dia akan berjaya di sini dan menjadi antara pemain utama kepada kelab ini," katanya.

p/s: Fakri kini sedang belajar bhasa Portugal dan dia sudah boleh memahami serba sedikit bahasa Portugal.
semoga berjaya!!!selamanya Harimau Malaya

Posting Komentar

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top