Lagu terbaru dari Maya Karin si janda hot ini diberi judul Mimpimu.
jika diamati dari lirik-lirik yang ada dalam lagu ini...anda semua boleh meneka yang lagu ini ada kaitan dengan kisah percintaan Maya karin dengan bekas suaminya.Apapun ini cuma telahan dan pandangan dari admin semata-mata.


wow....sangat kreatif,Jom lihat gambar² apartment yang telah diubahsuai

Tak masuk akal!!!Cuma senyum tetapi dibayar RM50,000?dunia akhir zaman

lirik:
Andai kau, andai ku
Ketika ini bertemu apakan berlaku
Andai kau, andai ku
Kembali lagi bertemu
Apakan nanti perasaanmu kawanku
Cintaku yang lalu akankah kau kenang
Aku yang suatu dulu dihatimu mekar
Aku yang suatu waktu dulu
Melayari sanubari dan mimpimu
Pernahkah, pernah kau
Bertanyakan ke hatimu khabarnya diriku
Pernahkah, pernah ku
Kunjung laman kenanganmu
Lalu menyemarakkan rindu yang membara
Membakar menusuk meranap jantungmu
Aku yang suatu dulu dihatimu mekar
Aku yang suatu waktu dulu
Melayari sanubari dan mimpimu
Aku perlu tahu aku dihatimu
Aku dimanakah terletaknya
Aku yang suatu dulu dihatimu mekar
Aku yang suatu dulu melayari sanubari
Aku yang suatu dulu dihatimu mekar
Aku yang suatu dulu
Melayari sanubari dan mimpimu
Dan mimpimu, di mimpimu
Di mimpimu


*Apakah dalam hati Maya Karin masih ada cinta untuk bekas suaminya?hanya tuan punya badan yang ada jawapan itu.



sumber : forum cari

Posting Komentar

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top