PETALING JAYA – Akibat menjalinkan hubungan sulit dengan isteri kawan sendiri, seorang lelaki warga Bangladesh dibelasah selepas dia ditemui berdua-duaan dalam bilik.
Dalam kejadian di Apartmen Idaman petang semalam, warga Bangladesh itu ditumbuk dan ditampar selepas rakannya yang juga suami kepada wanita itu pulang ke rumah secara tiba-tiba mendapati perilaku tidak bermoral itu.
Menurut sumber, rakannya itu naik berang keatas suspek kerana enggan mengaku kesalahan yang dilakukan menyebabkan dia ditumbuk dan diterajang.
“bagaimanapun, pergaduhan dua rakan baik itu berakhir selepas anggota biro keselamatan Apartmen Idaman hadir dan menenangkan keadaan,” katanya.
Katanya lagi, setelah disoal siasat, suspek mengaku sering ke rumah suspek untuk meniduri isteri rakannya yang merupakan warga Indonesia itu.
“Suspek telah diberi kata dua untuk berpindah ke tempat lain selepas dia mengaku kesalahan yang dilakukan,” katanya.
Suspek yang cedera di bahagian muka dan dihantar klinik berhampiran untuk rawatan lanjut. 
– forblogger.net.

Posting Komentar

  1. Laaaa..kwn kena belasah..abis isteri dia x belasah sama ker? Klu x layan x jadi camtu..elok belasah dua2..sbb dua2 salah..

    BalasHapus
  2. Sial diorang ni,,datang sini buat perangai mcm kat negara diorang! Elok hantar balek jer, yang pg hantar pg klinik buatpe? Hantar semua balek, datang sini bawak perangai batak diorang sekali!

    BalasHapus
  3. sian lak tgk darah2 tu. tp tu la balasan nye.

    BalasHapus
  4. indon ngn bangla? hantar dua2 blk, wt semak jew.

    BalasHapus
  5. aiii... settle macam tu jer.....aduhh

    BalasHapus
  6. Warga asing beragama Islam tidak boleh dituduh dimahkamah Syariah ke?..Kenapa tidak dituduh dibawah Enakmen Jenayah Syariah kerana melakukan persetubuhan haram?..mereka ni datang ke Negara kita kemudian buat sesuka hati, macam negara ini tiada undang-undang...

    BalasHapus

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top