Tahniah! Sekitar Majlis Persandingan Ashraf Dan Isteri Kedua,Sakinah (6 GAMBAR) | Tahniah admin ucapkan kepada pasangan pengantin Ashraff dan Sakinah yang telah selamat melangsungkan majlis persandingan mereka berdua pada minggu lepas selepas hampir 3 bulan berkahwin.


Pernikahan pasangan ini pernah menggemparkan industri hiburan tempatan apabila pelakon kelahiran Melaka itu dikatakan tidak mendapat keizinan daripada isteri pertamanya, Noor Dayana Lokman.

Pasangan yang bernikah di Thailand pada awal Julai lalu kini sedang menantikan kehadiran anak sulung apabila Sakinah disahkan hamil, baru-baru ini.

Tahniah diucapkan kepada mempelai, semoga hubungan yang dibina berkekalan hingga ke akhir hayat dan diharapkan Ashraf dapat menggemudi dua orang rumahnya dengan adil dan saksama.

Lagi 5 keping gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.






Posting Komentar

  1. lelaki sekarang.......... sangat tak berkualiti ! sanggup tipi isteri dan org tua.... alasan x dpt anak... skrg teknologi dah canggih ade IVF !!!!!!!!

    BalasHapus
  2. Bayangkn jika kita melihat org yg disayang bersanding dgn org lain. X kiralah lelaki atau perempuan. Apa reaksi kita? Jujurlah...

    BalasHapus
  3. Mungkin skg anda sedang brbahagia ketika ini dan disana sedang berduka tetapi ingatlah langit tak selalunya cerah...sabarlah wahai pn noor dayana lokman...dan beringatlah pn sakinah bahawa tidak mustahil ada yang ketiga...mohon bertaubat dan memohon ampun kepada Allah S.W.T. dan isteri pertama anda wahai encik ashraf muslim...sesungguhnya yang baik itu dtg dari Allah dan yang buruk itu dtg dari kita..sama2 kita menjaga silaturahim ini...

    BalasHapus
  4. Sanggup dan sampai hati ek ashraf nih buat kt bini prtma dia...ishh2..tergamak!

    BalasHapus
  5. sian bini pertama dye...walaupon berat ttp dye kena redha....AQ X SANGGU DI MADUKAN..

    BalasHapus
  6. x salah bermadu... tp cara ashraff yg salah.. dayana sabar byk2 n ttp pada jln Allah ya. walaupun jika sy ditempt anda x mungkin sy setabah anda. nah, skrg ashraf dah sdkit lari dr tugas dia sbgi suami, tgk istri barunya ini,tudung singkat, alis dicukur etc.... ashraf dah kalah.he is a loser not u dayana.

    BalasHapus
  7. kepada pembaca2 semua kalau tak tahu hujung pangkal A-Z...ape sebenarnya ceritera mereka-meraka bertiga...x payah bg komen meroyan2..baik duduk diam...x pasal2 tambah dosa pulak...

    BalasHapus
  8. Ada duit bini dua ape susah kan ashraf...

    BalasHapus
  9. senangnya bila lelaki terlebih mampu

    BalasHapus

Jika anda merasakan artikel ini berguna sila share bersama kawan-kawan anda
Sila Komen Dengan Berhemah,Tulisan Dari Anda Adalah pendapat Dari Anda

 
Top